24 Mayıs 2009 Pazar

Red Bull & Türk Telekom : Tadından Yenmez


Pek hoşuma gider büyük firmaların sponsorlukları. Hele bir de masraftan kaçınmıyorlarsa. Son zamanlarda Billboardlarda gördüğüm 2 tane bu tip organizasyon var.

Birincisi Red Bull Race. El yapımı motorsuz araçlar, gayet geyik bir maratonda zamana karşı yarışacaklar. Her zamanki gibi İstanbul’da olacak güzelim organizasyon ama, pek de önemsemiyorum. Kesinlikle TV’den takip edip zevk almaya çalışacağım. Size de tavsiye ederim. Her Red Bull sponsorluğunda yapılan organizasyon gibi mükemmel olacaktır eminim. Aslanlarım benim, böyle yapın işte reklamınızı. Biz de faydalanalım. Zaten Red Bull her daim bu eğlenceli organizasyonlar sayesinde hitap ettiği profile acayip ulaşıyor. Helal sana Red Bull gaza geldim içeceğim hemen.

İkinci Türk Telekom İzmir Cup Tenis turnuvası. Gerçek bir İzmirli olduğumdan, her türlü organizasyonda sevinç kaplıyor beni, ‘amaann bana ne, Kordon’da biramı içerim keyfime bakarım’ modunda değilimdir yani. Hatırlıyorum F1 için İzmir ve İstanbul mücadeleye girişmişlerdi. Hazin ama beklenen bir sonuç olarak İstanbul’a verildiğinde neden İzmir değil bea diye günlerce gözüme uyku girmemişti. Türk Telekom özelleştikten sonra reklamlara ağırlık vererek pek aştı kendini. Basketbol ile Voleybol takımlarına vermiş olduğu önem ve bütçeyle Naçizane pazarlama bilgimle iyi yola olduklarını söyleyebilirim. Spor aşığı ülkemizde turnuvalara ve kupalara sponsor olarak kaleyi içten fethetme politikaları gayet başarılı.

Sözüm size büyük şirketler. Paraları organizasyona harcayın kaleyi içten fethedin. En azından benim kalem sizindir. Daha ne?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder