24 Mayıs 2009 Pazar

Arkası Yarın Belki Yarından da Yakın


Siz hatırlar mısınız bilmem ama, evvel zaman içinde arkası yarın stilinde reklamlar vardı. Şimdi pek rastlanmaz oldu, gözümüz reklamlarda kaldı. Ürün hakkında en ufak bir ipucu bile verilmezdi. Kudretle Hafıza tazeliyoruz adlı blogum başlamak üzere.

İlk hatırladığım ve bence en bombası olan ‘susar mısınız?’ monologu vardı. Şöyle oluyor; Kocaman masa, Mutlu mesut iş adamları, hanımlar falan. Sonra İngiliz kraliyet ailesinden fırlamış bir garson abimiz gelirdi: Susar mısınız? diyerekten azarlardı milleti, orada biterdi. Bu reklam bir kaç gün böyle devam etti. Ama hatırlıyorum ne biçim kafa yormuştum, anlamaya çalışmıştım. Abimle oturup olasılık kovalardık çocuk halimizle. Sonra anlaşıldı. Su reklamıymış! Susar mısınız? sorusunun cevabı: Susarızmış. Sonra bardaklar doluyor, herkes su içiyor, çiçekler böcekler madran suyu doğal kaynak şahane.

Diğeri de Nil Karaibrahimgil, nam-ı diğer Özgür kız ve hazır kart reklamlarıydı. Çok tutulmuştu ki kısa filmi yapıldı. Özgür kızı kaçırıyordu Nuri Alço abimiz ve çetesi. Reklamlar devam etti, hatta ve hatta internet sitelerinde Özgür Kızı kurtarmak sizin elinizde sloganlı mobil oyunlar bile türedi. Evet ben de oynadım o oyunlarda, hatta kurtardım Özgür kızı. Devamını pek hatırlamıyorum ama biraz saçmalamışlardı sanki. Sim kartla falan mı dövüyorlardı kötü adamları?

Bence iyiydi. Hemen tüketmiyordu seyirciyi. Özellikle dizi manyağı olmuş güzel ülkemde. Bence tutardı. Bi düşünün derim. Haydi bakalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder