24 Mayıs 2009 Pazar

Göztepesin Sen Bizim Canımız, Ölümüne Diktir Bizim Saçımız



Doğma büyüme İzmirliyim. Ondan önce gururla söyleyebilirim ki Göztepeliyim. Bir zamanlar, takımıyla, insanıyla, profiliğle temizliğiyle gurur duyardım bu güzel semtin. Ama pek bi bozuldu. Nerrrdeeeee esskiii Göztepe geyiğine girmeden edemeyeceğim. Her pazar Göztepe’nin maçına giderdik babamla anneme söylemeden. Annem klasik ‘ aman evladım hadise çıkar, giden sinemaya çekirdek çıtlayın mısır patlatın.’ derdi. Biz de sinemaya diye evden çıkar, köşeyi dönünce atkıları takardık. Stadda, tüm Göztepe esnafı, aileler, sevgililer oturur efendi gibi maç izler Göz Göz çeker rahatlardık. Ama yok artık a dostlar.

En başta saç spreyleri çıktı mertlik bozuldu. Evet belki saçma gelecek ama durun bi dinleyin beni önce. Artık gençleri saçlara göre yargılar oldum. Ön taraf ölümüne dik, arkalar uzun böyle ama fönlü gibi, yanlar 5 numara, garip favoriler, cücük gibi çene sakalı. OFF YAZARKEN GERİLDİM! Her taraf böyle gereksiz insanlarla doldu. Tek suçlusu kim peki??! Kozmetik ürünleri. Evet, bakın şimdi komplo teorim geliyor: Her saç şekillendirici reklamında insan gibin bir tane saç yok. İstediğiniz reklama bakın. Taft, Hobby, New Wave. Hepsi aynı. Hepsi cıvık. Görüyor millet, yapıyor saçları punk modeli. Sonra böyle bi bıçkınlık geliyor, gözünü sevdiğimin Göztepe’sinde kaldırımda çiğdem bira yapıp, ona buna laf atan tipler oluşuyor. Tribünü de bozuyor bunlar. Yazıklar olsun.

Bir an önce son bulsun paragrafımla bitiriyorum yazıyı: Efendi gibi yapın saçınızı, kız arkadaşınızı alın maça gelin. Adam gibi oohh. Tarayın saçları yana, kesin favoriyi düzgün boyutta. Düzgün adam her zaman kazanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder