24 Mayıs 2009 Pazar

Koş Koş Dizin Başlıyor


Dizi çekeceğim. Evet gülmeyin. Yapımcı oluyorum. Ziraat bankası kredim ve verdiğim davul derslerinin parasıyla yapım şirketi kuruyorum. 30 kanal olsa, hepsinde 6 dizi oynasa, 180 dizi eder ki bu gayet iyimser bir rakam. Piyasaya bak, muhabbete gel. Ama ben çözdüm hepinizden önce. Yapıp köşeyi döneceğim. İşletme okuyoruz eyvallah iyi hoş da boş işler bunlar. Yapımcı olacaksın. Bak şimdi.

Alacaksın tiyatro mezunu güzel bi kızımızı, onu Taksim’de içireceksin içireceksin cici bi mekanda, sonra magazincilerin üstüne salacaksın. Hoooppp tanınacak hanım kızımız. Sansasyonlar kraliçesi olacak. Sonra çakır gözlü bi yakışıklı jön, onu da koyacaksın Hülya Avşar bacımızın programa,konuşacak ben çok marjinal adamım aslında haaa ayağı yapacak. Diğer castı da oradan buradan ayarlayacağım. Şimdi en kritik noktaya geliyorum. Dizi müzikleri Kıraç’tan. Şaka bi yana çok acayip bi olay. Adamın müzik yaptığı her dizi 500 bölüm sürdü. Nasıl iştir bu, bırakın fikrimi, teorim bile yok. Adamın sese sinir oluyorum, zaten bütün şarkıları birbirine benziyor. Süper bir pazarlama stratejisi değil mi? Belki gülüyorsunuz ama bir gün gelecek, Kudret strategy olarak kitaplara gireceğim, gençleri kah vizelerde kah finallerde terleteceğim.

Ama kurcalamayacağım. Ben müzikleri Kıraç’a emanet edip paraya para demeyeceğim. Kıraç diyeceğim paraya. Kıraç.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder