24 Mayıs 2009 Pazar

AJDA PEKKAN' LI GÜLEN BOYA


2008 yılından itibaren başlayan Ajda Pekkan lı Gülen Boya reklamlarının sonuncusu şu sıralar ekranlarda dönmekte. Gülen Boya bu reklam kampanyası ile boya sektörünün hedef kitlesinde bir güncelleme yapıyor ve bu kitlenin içinde kadınların da ağırlıklı bir öneme sahip olması gerektiğini vurguluyor. Firma bu hedef doğrultusunda, çoğu kadın tarafından sevilen ve adeta bir marka değeri taşıyan Ajda Pekkan ‘ la aynı ortak değerlere sahip ismini, “Yıllarca genç kalır” sloganıyla destekliyor. Açıkçası tanımlanmış olan hedef kitle için Ajda Pekkan ‘ın çok doğru bir seçim olduğunu düşünüyorum. “Yıllarca genç kalan kim var?” dediğimizde akıllara gelen ilk isim Ajda Pekkan olur çoğu insan için. Fakat bütün bu doğruların yanında firmanın özellikle son reklam filminin yaratıcılıktan son derece uzak olduğunu söyleyebilirim. Ayrıca reklamda gördüğümüz kişilerin de oyunculukla yakından uzaktan alakası olmadığını söylememe gerek yok herhalde. Sonuç olarak, Gülen Boya’ nın bu doğru stratejisini yaratıcı reklamlarla birleştirdiği takdirde daha etkili olacağını düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder